Aparatele noastre repelent VyplašTo nu dăunează în niciun fel sănătății umane! În timpul dezvoltării aparatului repelent VyplašTo, au fost impuse cerințe maxime privind siguranța.
În timpul dezvoltării aparatului repelent VyplašTo, s-a pus accentul atât pe puterea maximă a semnalului generat, cât și pe optimizarea caracteristicilor de frecvență ale semnalului, astfel încât dăunătorul nedorit să fie deranjat cât mai mult de un sunet neplăcut, care în majoritatea cazurilor îl alungă din zona monitorizată. Cu toate acestea, există și cazuri în care, în ciuda tuturor eforturilor, dăunătorul nu intenționează să părăsească zona monitorizată. Acest lucru se întâmplă în principal din motive existențiale, atunci când lipsa hranei face ca dăunătorul să fie dispus să intre în zona supravegheată în scopul de a obține hrană pentru supraviețuire. Un alt motiv poate fi faptul că unii indivizi au pierderi de auz, ceea ce îi face imuni la semnalul generat.
Aparatul VyplašTo poate fi plasat sau fixat simplu, în mod ideal într-un colț al zonei care urmează să fie monitorizată, folosind accesorii suplimentare. Pentru eficiență maximă, vă recomandăm să conectați aparatul la un adaptor de rețea de 12 V, pentru ca semnalul emis să aibă o intensitate maximă. Dacă este necesar să alungați dăunătorii de pe o suprafață mai mare, de sute de m2, vă recomandăm să folosiți simultan mai multe aparate.
Frecvența adecvată a semnalului generat de aparatul repelent depinde întotdeauna de dăunătorul care trebuie speriat. Diferitele specii de dăunători sunt sensibile la diferite frecvențe ale semnalelor generate, astfel încât semnalul generat trebuie să fie întotdeauna "personalizat" în funcție de dăunătorul alungat. Prin urmare, nu se poate răspunde fără echivoc la această întrebare, deoarece fiecare dintre semnale este optim pentru un anumit dăunător.
Vă oferim mai multe metode de transport și de plată. Livrăm prin intermediul transportatorilor Sameday, FAN Courier, Cargus sau Packeta. Vă putem trimite produsele la adresa dvs. sau la un punct de predare. Puteți plăti prin ramburs la livrarea coletului sau puteți plăti rapid online prin PAYU.
Da. Pentru achizițiile de peste 219 de lei, comanda dvs. va fi trimisă fără taxe de transport, adică în cazul în care mai cumpărați un aparat repelent VyplašTo. De asemenea, oferim clienților noștri, de câteva ori pe an, o promoție de transport gratuit pentru comenzi de orice valoare. Informațiile despre această promoție le trimitem prin e-mail.
Expedierile au loc în fiecare zi lucrătoare, deci dacă plasați o comandă înainte de ora 16:00 într-o zi lucrătoare, vă vom expedia coletul în aceeași zi. Acesta vă va fi livrat de compania de transport în termen de 48 de ore.
Această opțiune nu este disponibilă în momentul de față. Prin urmare, puteți opta, de exemplu, pentru livrarea la punctele de predare Packeta, unde vă puteți ridica personal produsele.
Da. Factura se află întotdeauna în interiorul coletului. Totuși, dacă doriți să primiți documentul în formă electronică, trebuie doar să ne contactați și vi-l trimitem cu plăcere la adresa dvs. de e-mail.
În mod firesc, încercăm să prevenim astfel de situații. Deși coletele sunt întotdeauna ambalate corespunzător, acest lucru se poate întâmpla uneori. Dacă la primirea coletului observați orice deteriorare a ambalajului de protecție, vă rugăm să atenționați transportatorul pe loc. Cereți ca informația privind deteriorarea să fie înregistrată în raportul de predare-primire și verificați imediat conținutul coletului. Dacă bunurile din interiorul coletului sunt deteriorate în mod evident sau sunt incomplete, consemnați deteriorarea cu compania de transport și faceți fotografii, pentru reclamație ulterioară. Vă rugăm să ne contactați ulterior.
În cazul oricărei reclamații, vă rugăm să ne contactați prin telefon sau e-mail. Toate plângerile sunt tratate în mod individual, însă întotdeauna cât mai curând posibil. Vi se va sugera apoi care este procedura adecvată pentru a vă satisface doleanțele.